Självklart!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-07 19:10:17


Här ligger jag i min ensamhet med feber och huvudvärk , lillebrorsan är barnvakt åt mig idag alltså han passar mig haha. Igår var det min sista praktik dag och dom gjorde det hur mysigt som helst men dock var inte min handledare där av en eller annan orsak men han hade köpt ett fint silver armband åt mig :) Ska nog börja jobba där som timanställd för dom lät väldigt positiva men det får bli efter studenten eftersom det är bara dag tid. Sedan promenerade jag till jobbet där alla vårdtagare har vinterkräk sjukan inte alla men dom flesta. Mådde bra när älsklingen hämtade mig från jobbet runt nio och vi begav oss hem till mig. La oss i ganska god tid eftersom jag var helt slut efter denna långa dag men vaknar runt sju på morgonen igen och kände att jag var tvungen att kuta till toan för att spy men dock kom det inget och jag trodde jag inbilla mig men sen runt åtta väckte jag älsklingen och där började helvetet. Spydde ett flertal gånger hela morgonen och höll på att svimma av , tappade känseln i händerna och synen försvann det var nog bland det äckligaste jag varit med om. Så en jobbig morgon har det varit men nu har spyan gått över så nu har bara feber och huvudvärk och hoppas det inte blir något mer men tror allt det kommer inatt igen. Nu inväntar jag min storebror som ska komma och passa mig haha jaa tydligen behöver jag barnvakt :) Förresten så hade jag och Elin sånna planer idag vi skulle åka till staden och shoppa , köpa alkohol , sola och sedan festa järnet ikväll som alla gör förutom jag :( Men men jag tror inte det hade varit så uppskattat om jag hade kommit och spytt ner alla haha eller det kanske man skulle göra ? Nee.



fin hårfärg .. ne nu ska jag lägga mig och vila
Postat av: Sannaa

.Usch din stackare du får krya på dig :) hoppas bröderna tog hand om dig :)

2009-02-08 @ 01:57:52
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: eLin

du missa ingenting asså. hahaha.. vi tar igen de på våran dubbel dejt på lördag ;) haha

2009-02-10 @ 12:11:13
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: