Snoppar

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-02-02 16:10:01


I fredags var jag , Sebbe , Sanna och Franco på bio i självaste bonnhålan vänersborg! Fy satan va liten biograf men det fick gå eftersom jag fick se min film I taket lyser stjärnorna :) Jätte mysigt var det och pappa fyllde även år också så det blev fika innan , grattis i förskott lakrisälskarn. I lördags gick jag och älsklingen upp i ganska god tid jag bakade en snopp tårta till Elin hahaha plus att den blev rosa men lite väl platt men det va faktist min första gång och den va ganska god så nöjd är man väl. Firade Elin lite smått på kvällen med ett litet gäng och sedasn gick vi vidare till något kasst ställe så nästa helg tar vi igen firandet. Fast lilla Elin som fyller 20 fyller faktist år imorgon så hon är fortfarande en tonåring haha men vi får hoppas det blir lite mys imorgon som vi pratade om :) Nu ska strax kila till jobbet :(



kulorna på choklad snoppen i mitten gick tyvärr sönder :/

  
  

Postat av: Jaime

hahaha jag diggar ju bilden på markus hahahaha :P!

2009-02-02 @ 16:27:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: