-09

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-06 19:55:53


Sitter och lyssnar på en ny bränd skiva som redan är repig tack vare bil stereon! Dricker ett glas cola och bara funderar på vad man ska hitta på. Jo jag borde egentligen plugga men det har jag inte orken till den kommer väl när som helst , jag borde träna men det har jag inte heller orken till. Hela lovet har gått ut på att lata sig och jag hatar det. Jag måste vara sysellsatt , jag vill jobba eller gå till skolan vad som helst bara jag får göra något jag vill inte ligga och sova till två på dagen. Tänk om fem månader tar vi studenten vad händer efter det ? Arbetslös? Nej tack jag ska fortsätta plugga dock blir det plugga upp betyg man slarvade med i början av skoltiden men det gör inget det är bara en termin på '' vuxen skolan '' då hinner jag fundera på vad jag vill fortsätta med. Lutar åt hudterapeut men då måste jag jobba en massa innan för den utbildningen kostar mycket mycket pengar haha.

2009 -

- Bättre betyg , skolan är prio nummer ett
- Studenten
- Balen
- Jobba och plugga vidare till ?
- Fylla 20
- Flytta hemifrån ?
- Flytta från Trollhättan ?
- Resa
- Uppfylla en i raden av många av mina önskningar haha



jag som hudterapeut ?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: