Alla älskar shoes shoes

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-04 19:09:24


Det skulle vara titeln på min singel om jag sjöng så att säga haha lite svengelska är aldrig fel. Lovet har varit det tråkigaste någonsin! Buuuh har inte gjort något , har knappt jobbat något förutom första veckan så jobbet RING MIG.
Jag och älsklingen åkte ut på nyår på en ''fest'' , drack några cider och fick feber så det var väl inte så lyckat haha men det va kul att komma ut när man hade legat inne i flera dagar fast det bara va plutten som var sjuk men det va mysigt. I fredags tog jag igen nyåret kan man säga haha åkte hem till Johanna och Paulina vi gjorde oss i ordning och drack några groggar , åkte sedan till Anna - Karin  där det blev för många groggar kan jag lova. Brukar inte dricka sprit det är inte min grej men den här gången gjorde jag det och jag säger bara pinsamt värre men sånna dagar får man ha ibland haha det är ju inte ofta det händer att man blir så dyngrak. Lördagen var jag bara med älsklingen vi degade bara och idag har jag träffat Elin en stund vi var och åt tjockis mat på donken förstås , skulle solat också men det gör jag imorgon innan eller efter jobbet. Och vet ni vad jag har varit duktig jag har inte klickat hem något nu på ett tag men nu var jag bara illa tvungen att klicka hem ett par häftiga 14 centimeters klackar för att fira haha men nu är det dags för ett glas cola och tv alltså lat söndag med andra ord :)

Postat av: anna-karin

hehe, ja.. du blev väldigt glad i hatten :D men du behöver inte känna att det var pinsamt ^^ Du va rolig o glad iaf :D

2009-01-04 @ 20:20:09
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Haha nej man kan ju inte påstå att du lät nykter i telefonen hehe . Men vadå man kan ju inte alltid vara den tråkiga typen hihi ;)

2009-01-04 @ 22:00:19
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: ida

- Haha va skönt att jag var rolig iallafall , hade en väldigt lördagsångest haha =D Väldigt trevligt hemma hos dig tack för en rolig fredag :)



- Nee nykter var jag verkligen inte men man måste ha sånna dagar ibland men inte allt för ofta ;D

2009-01-04 @ 23:21:26
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: eLin

hahaha lllååååååååååå

2009-01-05 @ 14:47:37
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: