badväder

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-08 23:04:58


Inte riktigt badväder än så badhuset får duga för jag och Sanna ska börja simma imorgon , ta tag i det här nu. Rätt kost och mycket motion i form av simning och massa lång promenader och lite träning förstås. Vi får se hur länge det håller jag hoppas på en lång lång tid framöver. Det jobbigaste är att komma ihåg speciellt när man är sån cheeseburger lover som jag är då haha. Nu har jag iallafall förberett mig för morgondagen , skolan , jobbet ,simning och sen ska jag och mamma ut på ärenden och sist men inte minst sola! Får se vad kvällen bjuder på också , tar det som det kommer orkar iallafall inte festa eller något i den stilen. Nu ska jag glupsa i mig sista chokladen och ost riskakor , sista dagen jag lovar.



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: