God morgon

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-07 10:17:07


Fy och blää vad tidigt jag har gått upp idag va ? Gick och la mig sex , jag kan inte sova på nätterna längre det är så jobbigt. Hörde iallafall mamma och pappa åka till jobbet då bestämde jag mig för att kanske ta en tupplur hade ändå ställt klockan på åtta men jag kom upp nio så credd till mig för det är faktist lov. Har försökt få tag på min handledare eftersom praktiken börjar på måndag men han hade semester tills på fredag , lyckat. Konstigt att få en manlig handledare också kom jag på förut eftersom det är ett så kvinno dominerande yrke. Jaja men det ska bli spännande hoppas han är trevlig och ingen gammal surgubbe bara haha. Lillebrorsan rädda mig imorse kom ju på att jag hade klipp och slingtid idag men nada pengar eller jo men tänker inte lägga sista slantarna på frisören så han var snäll och lånade ut. Underbar lillebror :) Han ska få tillbaka det så snabbt jag får lön alltså om cirkus två veckor haha. Ne mina ögon svider och är röda. Kanske hinner ta en powernap på en timma ? Så får det bli visar bilder på huvudet sen.



jag hade tänkt att raka av mig håret på sidorna idag men det blir nog hela håret
Postat av: Sannaa

Snackar mer om det påväg till skolan imorogn :D men fredag vattenpalatset ;) wiiihhhooo

2009-01-07 @ 19:44:18
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: