hela natten lång ... woooha

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-15 23:40:01


Ett iskallt glas cola och en stor skål med godis och många många bloggar att läsa. Japp i det tillståndet är jag i just nu. Godiset har jag fått av älsklingen. Inte lite godis utan något kilo hit eller dit vill jag lova , perfekt för en tjockis som mig. (Ironi) Underbara du ... Praktiken började i tisdags och jag måste bara säga BÄSTA! Tiden flyger iväg och första veckan är snart gjord. Önskade att vi hade mer veckor praktik ... Och Kim självklart ska vi ta tag i projektarbetet , fika nästa vecka? panini eller kladdkaka bara att välja. Tråkig blogg ? Javisst när man inte vill ta bilder på sig själv 24/7 så blir den tråkig men så ego är jag inte , inte för tillfället iallafall kanske nästa vecka när lönen har dimpat in och jag kan fixa mitt jäkla hår då jävlar ska ni se haha , aja. Nu är det mer godis som gäller sen sängen , lunch lådan för imorgon är klar (tack mamma , ska bli gott med kött imorgon ) eftersom jag deckade vid fem idag och var tydligen inte kontaktbar och jag har bilen imorgon så där får jag 45 minuter sov morgon. Det gillar jag. Sov gott hönshjärnor det ska jag om jag somnar så att säga.



imorgon ska det solas börjar ju bli blek ... ja ni ser ju.

Postat av: Kim

Jaaa fika låter fin fint :D Är ledig på Tisdag, kan du då? :)

2009-01-16 @ 22:46:54
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: Kim

Bra, kladdkaka tar vi haha! Men jag är ledig på Tisdag kan du då? :D

2009-01-16 @ 22:50:32
URL: http://kiiimj.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Ja jag vet :) , hoppas jag med. Håller verkligen tummarna nu på det. Hehe :)

2009-01-17 @ 20:58:43
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: