Remember the old days

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-05 18:14:24


Minns ni den där perioden när man gick i högstadiet och man webbcama med folk och tog så '' snygga '' bilder haha jag minns det som det var igår. Kvaliten sög och ljuset var kasst och man tyckte man va så snygg. Hittade min gamla webbkamera idag och gamla bilder ändra från åttan haha. Roligt var det och kolla på dom gamla bilderna det kommer ju upp en massa minnen och jag kan ju säga att nästan alla går igenom en sån där så kallad '' fjortis '' period  :)



syns det att jag ska fylla 20 om några månader haha , herregud.
Postat av: .....

inte sätt dig på länge men det kortet såg bra ut.

1 fråga har jag är du med i slitz tidningen sätt ett kort och det är kopia på dig eller så måste det vara du.. svara tillbaks gärna

2009-01-05 @ 22:01:09
Postat av: Anonym

nej det har hon inte

2009-01-06 @ 17:51:07
Postat av: eLin

lol

2009-01-07 @ 14:46:16
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: