Sebastian i ett nötskal

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-07 01:00:31


Imorgon ska min kära pojkvän börja plugga igen ( det var på tiden höhö ) och han är så stolt och glad över detta och pratar bara om skolan just nu när jag pratar med han i telefonen. Han tvingar mig också att lägga ut en bild på han när han '' lagar '' grädde som han säger haha han i ett NÖTSKAL. Vi hade ju vårt egna lilla cafe här hemma på kvällen igår :)

Sebbe : Nu ska jag verkligen satsa , jag ska köpa en penna!
Sebbe : Vad är bäst en bläck eller blyerts ? Vad kör du på ?
Ida : Hmm ... jag kör på bläck !?  
Sebbe : Ja det är nog bäst annars måste jag köpa ett suddgummi också.
( som sagt väldigt glad över skolan )



kladdkaka med grädde , mums men inte gott med lätt grädde dock.
Postat av: Jaime

Gotte Grisar :P

2009-01-08 @ 14:19:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: