simning

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-09 16:24:31


Fick tag på min handledare idag och fick träffa han. Han verkade jätte snäll så dom här fyra veckorna kommer nog gå jätte bra känner mig väldigt peppad inför praktiken nu iallafall och bara dagtid för en gångsskull. YES! 08.00-16.00 varje dag och inga helger det är skönt som bara den. Missade dock hela skoldagen som bestod av två lektioner eftersom jag hälsade på min praktikplats men vad gör det ? Det får skolan ta när dom inte ens kunde fixa den tiden åt oss på skoltid ...
Jobbade på snabb jobbet och sedan träffade jag Kim och Becka vi åkte och åt kyckling panini men den va dock inte så god men den gick ner. Sedan var det dags för badhuset för mig och Sanna och vi simmade faktist 30 längder vi tänkte simma 50 MEN ursäkta mig nu inget mot utländska killar nu men det är alltid dom som håller på. Vi fick inte va ifred dom simmade samtidigt som oss i slingan brevid , väldigt störande för man kunde inte koncentrera sig. När jag simma ryggsim så kände jag att bikini överdelen började glida upp och det gjorde den minst sagt. Hojtade till Sanna att hon skulle knyta fast den igen men vad skriker inte killarna då ? - Tjejen behöver du lite hjälp ? VA FAN TROR DOM? Noll jävla respekt. Tror dom på fullaste allvar att dom ska få komma och knyta den igen eller vadå? Sedan orkade vi inte med deras ögon stirrande i röven på oss hela tiden så vi bestämde oss för att basta men nej vi blev stoppade och dom frågade efter vårat nummer ? HALLÅ?! Jag blir så trött det är faktist för det mesta dom utlänska killarna som håller på så här har aldrig stött på någon svensk som håller på. Visa tjejerna respekt för fan! Nu ska jag göra smoothie med mamma.
 


styrketräning och simning två gånger i veckan , hello beach 09.
Postat av: Sannaa

HAHAHHAHA jaa lätt. det vore ju något och se deras miner sedan haha :D

2009-01-09 @ 22:26:29
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: en fråga men svar kansk!

2009-01-12 @ 04:57:35
Postat av: en fråga med svar kansk :)!

hej där!

har en fråga är inte det du som va tillsammans med han killen från cashrepubliken?

Han ado tror jag han heter gjorde en låt till dig Som heter min kärlek brukar du lyssna på det?

Är ni fortfarande tillsammans?

Vad gör dom från cashrepubliken nu förtiden?

tack för mig..



Mvh Ida!

2009-01-12 @ 05:01:14
Postat av: sevatienne

hahahahahahaha

2009-01-13 @ 00:09:24
Postat av: Anonym

Ida vart håller du hus?, vi har ett projektarbete att starta haha! xD

2009-01-14 @ 17:36:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: