tummen upp

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-26 20:40:32


Jätte länge sen jag bloggade ser jag , har inte haft tid eller ork livet är för bra för att ens hinna sitta en sekund vid datorn. Äh vilken skämtare jag är ha ha , '' jag är mig själv iallafall ''. Helgen var ganska rolig , Sebbe var med min familj och bowlade på buddys och vi gick ut och åt efter. Jag var chaufför så älsklingen och mina päron drack och det va nog ett misstag att börja vid fyra och dricka för när vi sedan drog vidare till Edet , jag och älsklingen alltså haha så hade stackarn ont i huvudet. Det var iallafall jag , Sebbe , Elin , Johanna , Jaime , Marlene och Marckus som förfestade lite smått och sedan drog vi vidare till göta där det blev en massa onödigt tjafs , åh fy fan för att vara tjej ibland! Alltid en massa missförstånd och trams men jaja det är så det blir när olika personligheter krockar och och det är en miljon brudar på plats. På vägen till taxin hände det iallafall en pinsam sak , jag invigde mina nya klackisar på 14 eller 16 cm och RAMLAR alltså verkligen snubblar pladask på en grusväg och telefonen flög åt ett håll och drickan åt andra. Blödde som en stucken gris men det stoppade inte festandet haha jaja livsfarliga skor säger jag bara men snygga som bara den. Värt att ha skrapsår på knät nu ;) Hände en till pinsamt grej på jobbet idag men det tar vi sen för nu måste jag duscha innan lipstick jungle. Ciao

 
Postat av: anna-karin

Men dom e iaf snygga ;D (skorna alltså ;) haha

2009-02-02 @ 16:44:58
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha tack men dom är livsfarliga men vill man va fin får man lida pin ;D

2009-02-04 @ 18:06:10
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: