Världens sötaste

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-01-19 20:59:45


bebis var på besök hos oss igår , hela söndagen spenderade Emma med sin farmor , farfar , faster och farbror och fick även besök av gammel farmor och farfar det va trevligt :) Hon hade blivit så stor hon satt upp för sig själv och lekte i sin egna värld och försökte sjunga med när hon spelade på sitt piano hon har fått av sin pappa haha det lät verkligen urgulligt man hörde bara ett litet pip när hon nynna med i melodin :)  
En söt liten rosa docka kom hem till oss men under var hon en tuff ac/dc tjej haha vad vi skratta åt den lilla tuffingen , pappa hade allt varit stolt :) Hände inte så mycket mer än att älsklingen kom och sov hos mig och vi tjocka oss på donken som vanligt. Kanske därför jag har sån smärta i magen var och varann dag ? För mycket att av dom onyttiga fetterna ... Har mått dåligt hela dagen magen har vänt sig ut och in och huvudvärk på det. Störtskönt eller inte.
Nu ska jag plugga lite för det är nog på tiden fast vi har praktik haha och försöka somna i tid ikväll om jag kan så jag kommer upp till praktiken imorgon. Sov gott :)







Postat av: Sannaa

Ne men gudars vad stor och GOOLLIIIGGG hon blivit :)

2009-01-20 @ 08:15:39
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: JohannaSofia^^

hon e sååå fruktansvärt söööt va! man får diabetes xD HAHAHAH

2009-02-10 @ 11:47:32
URL: http://jsgustafsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: