ååååååååååh jävla skit!!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-22 14:18:04


Här har jag gått och undrat när jag ska få mina skattepengar & har ringt som en idiot och stått i diverse telefonköer & får då veta att jag inte anmält konto. Vad fan snackar ni om!? Jag försökte förklara för henne att jag har till och med sparat smset där det står att jag anmält konto men nej jag måste in till banken och fixa och dona IGEN! Sån jävla bullshit så jag spyr! Får då mina pengar KANSKE i augusti. Åh tack så jävla mycket jävla skit system som kan ta sig i röven!
Postat av: Kim

Men vafaaan, aja hoppas du får dom förr eller senare :)

2009-06-22 @ 17:29:24
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa eller hur hoppas jag får dom i augusti och inte i september då. Perfekt för stockholm :D



Fika någon dag ? hela gänget måste ju samlas igen :D

2009-06-23 @ 15:24:01
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

Ja nääär ska vi fika! Nästa vecka någon gång tycker jag! Eller på fredag. Fine with me:) Kim jobbar du på fredag? Ida kan du på fredag? Haha

2009-06-24 @ 16:50:22
Postat av: Ida

Becka - Hahaha satan i gatan va rörigt det blev :D

Neej fredag kan jag inte :( men nästa vecka när som helst förutom måndag då jag jobbar kväll :)

Kolla er scheeeeeeeeman dudes :D

2009-06-24 @ 20:07:28
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

Bra jag kan inte heller måndag men vi säger nästa vecka någon gång ska höra med kim vilken dag han kan!

2009-06-24 @ 21:21:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: