Bakning

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-03 23:49:30


Glömde ju berätta att jag och älsklingen bakade för studenten idag haha för att det inte skulle bli så mycket att göra imorgon. Vi gjorde fiffi rutor eller det kanske heter chokladruta med rosa strössel of course. Det fick bra till en början och vi samarbetade och tyckte den va absolut perfekt men sen när den var klar var den tunnare än ett knäckebröd hahaha. Inte så lyckat med andra ord. Hade tydligen förväxlat 3 dl mjölk och 6 dl mjöl och gjort tvärtom så den var helt vattnig så vi åt en liten bit av den och höll på att dö så det blir att baka om imorgon tidigt på morgonen. Nej nu ska jag mysa med min så söta älskling som har hjälpt mig och mamma så mycket idag. Tack min egna lilla cupcake HAHAHA. Sov gott :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: