Baksmällan

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-10 16:26:20


Nej jag har inte varit och partajat igår utan det är jag , Åsa och Kim som ska på bio på den nya filmen hangover haha och jag skrattar så fort jag tänker på reklamen så det kommer bli mysigt i detta tråkiga regn väder. Efter bion ska vi nog gå ut och fika eller äta något gott för jag är hungrig som bara den idag konstigt nog. Så fort jag vaknade tvingade jag älsklingen till att göra popcorn som frukost till mig och sen två varma mackor haha god frukost vill jag lova :) Imorgon ska jag till ett nytt jobb och jag är piss nervös om jag ska vara ärlig. Det är alltså mitt måndags jobb men dom har flyttat till nya kontor så allt är mycket större  , öppnare plus att alla är där samtidigt så det kommer bli ganska stressigt känner jag speciellt första dagen. Jag kommer vara så vimsig! Men det är skönt att jag ha fått mer timmar för det kommer behövas i höst när man är halvt arbetslös haha inte kul att vara timanställd överallt. Nu ska jag börja fixa mig :)

Postat av: Kim

HAHAHAHAHA JAAAA och översättningen... Fläsk-Jesus! xD

2009-06-11 @ 15:12:49
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: