balen.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-08 18:59:05


Igår var det balen som gällde det sista vi studenter gjorde ihop för att sedan skiljas åt i denna svåra tid när det gäller arbete haha nej jag skoja. Men det var faktist det sista vi gjorde och det var ett fantastisk avslut vi hade hur kul som helst. Drack champagne , drinkar , vin , åt trerätters middag , efterrätt och dansade som aldrig för haha lite svårt i våra klänningar men det gick ändå. Jag tog av mig skorna vid en tidpunkt haha men det blev genast mycket lättare. Tråkigt att vi fick köa i nästan två timmar för att göra vår entre och då var det redan hundra tals människor som hade gått hem för att det regnade så mycket men vi gjorde absolut den stor slagna entren som folk verkligen började viska om haha vi hade en fet blå buss vi kom i. HAHA ja ni förstår ju men det var riktigt kul och vi var dom första i trollhättan som gjort så det var ju speciellt! :)



Innan klänningen åkte på



Åsa och jag matchade iallafall bussen haha







Fråga mig inte varför jag ser uppsvälld och gravid ut på alla bilder men det är faktist klänningen som är sydd på det sättet haha för att den ska ha extra puff men jag skulle nog ha skippat det ser jag nu men jag kände mig fin ändå :)





































Postat av: Kim

Oooooh jaaa! :D

Jaa de gör vi hehe, vi får prata om tider och så sen :P

2009-06-08 @ 19:38:13
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: elin

niiiiiiiiiiiice klänning ida ;D

2009-06-09 @ 10:27:32
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: paulina

fina bilder ! (:

2009-06-16 @ 22:32:09
URL: http://pauuus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: