barnkalas

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-14 17:36:01


God dag idag är det ingen bra dag för idag är jag så jäkla bakis! Men det börjar gå över som tur är för jag och älsklingen åkte till donken och feta oss haha som vanligt med andra ord. Igår förfestade vi hemma hos Robban det var kul fast killarna mest satt och spela och min älskling blev bara fullare och fullare. Sedan åkte vi till en lokal fest som sög det finns inga andra ord att beskriva festen med. Det var små barn precis överallt och då snackar vi 14 år och uppåt så det var ett barnkalas som vi var på. Igen. Ja så vi gamlingar roade oss på vårt egna sätt. Sedan var det dags att åka hem för Sebbe spydde! HAHA jag måste bara skratta åt det för han brukar inte dricka mycket och nu när han väl dricker så spyr han halva natten och hela morgonen. Och tack till Elin och Jaime som fixade övernattnings lägenheten åt oss så vi slapp tänka på skjuts till Thn och allt det strulet som hör till. Och måste bara nämna Jaimes och Elins goda mat dom stod och laga åt oss mitt i natten haha den var guld värd men älsklingen kunde inte äta så synd om han för han missa något väldigt bra :)
Postat av: Kim

Hahahaha blev de babyparty igeen? xD

2009-06-14 @ 21:48:06
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

jaa haha vi har kommit på att vi är nog lite för gamla för att springa på sånt HAHA :D

2009-06-15 @ 21:59:43
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: