bye bye nisse!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-06 19:41:59


Kan inte beskriva känslan men nu jag fan tagit studenten!! Och det var hur lyckat som helst jag hade inte velat ändra på en enda sak. Började med att jag bara sov en timma på natten för jag var så nervös så det första jag gjorde var att dricka två drinkar och sen skjutsade pappa några av oss i klassen till champagne frukosten som var hemma hos Becka i deras super duper stora hus. Allt var hur fint som helst och frukosten var mumma så tack Becka som gjort allt det för kära op3b. På frukosten tog dom flesta det lugnt och bara drack champagne men vi var allt ett litet gäng som hällde i oss en massa haha det är ju meningen! I skolan träffade vi lärarna och åt frukost och lyssnade på pinsamma lärare som sjöng och spexade men det kan dom nog skippa nästa år haha för det sög. Sedan sprang vi ut och där träffade jag min underbara familj , släkt , älskling och vänner som hängde så himla mycker saker på mig så att jag höll på att tippa över haha tack. Promenerade ner till fallen och där började vagn åkandet fast vi hade en ganska så liten vagn så var den ändå grymmast och vi hade ju så jävla kul i den. Man ville verkligen inte att det skulle ta slut men det gjorde det och då var det dags för att gå ner till lokalen där vi hade student middag med hur mycket mat och dricka som helst och massa presenter. Tack för alla fina saker , blommor och alla tusenlappar jag fick haha det uppskattas. :)

 














 
 







 
 

































 











Håller tal från klassen till vår mentor och självklart börjar jag lipa haha ....





Tack för en sån super rolig och underbar student. Tack till alla som gjorde denna dagen till en av dom lyckligaste i mitt liv. Kommer aldrig glömma vad vi har gjort under dessa tre år och verkligen aldrig denna dag! Måste bara säga en till gullig sak min lillebror hade gjort en minnes låda på träslöljden till mig som jag ska ha alla kort och saker från studenten som han även hade lagt pengar i haha tack så mycket kiddo. Och en annan grej var att Sebbes mamma skickade blombud till mig och alla rosor och blommor var rosa i olika nyanser. Så söt hon är så tack Mona :)
Postat av: Kim

Vad många bra bilder vi la upp här då haha :D Vill ta studenten igen helt enkelt. De bästa med bilderna är att jag faktiskt ser lite längre ut än vad jag egentligen är hahahaha! Vi ses imorgon på balen! :D

2009-06-07 @ 01:03:28
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: