Död lördag

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-20 19:40:21


Förlåt för den sega uppdateringen men det hårda vuxenlivet har börjat. Veckan som varit har varit så stressig på något sätt . Har jobbat och nästan bara umgåtts med min älskling och det har varit samma sak men det är ju inte direkt något badväder eller något sånt roligt nu i sommar för alla jobbar ju häckarna av sig så lite svårt att träffas och det är tråkigt :( Men nästa vecka ska jag börja ta tag i livet har jag bestämt haha göra något vettigt på dagarna. Varför är Sverige så tråkigt! Bläääää ... Igår var det midsommar vi grillade och åt god mat och körde öl spelet halva natten haha sedan drog party folket vidare men jag och älsklingen åkte istället hem till mig för jag hade förbaskat ont i magen men det var skönt att vakna utan baksmälla idag och det firades med donken mat för oss imorse som vanligt  och det satt perfekt:) Ny tag nästa vecka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: