en dag kvar ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-04 18:16:17


Nyss hemkommen eller aa för en bra stund sen egentligen och det spöregnar ute! OMG imorgon tar jag studenten och jag vill ha sol och värme , snälla? Mamma bakar iallafall för fulla muggar och all bakning går fel så hon tror att ugnen börjat paja. Perfekt en dag innan! Haha så är det jämt. Vi ska iallafall ner till lokalen strax och sätta upp bord och duka fram all pynt och sånt. Självklart går allt i vitt, rosa och lila för mig :) Massa fjärilar och annat krims krams som jag gillar eftersom det är surt att man inte kan vara hemma när man har så stor släkt så dår får man ha lokal som är så himla opersonligt tyvärr men men hörs sen.


En del av pyntet sen har vi massa blommor , ljus , kristaller , dukar osv. så det blir nog fint eller vi får iallafall hoppas att något går bra imorgon :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: