Fan va nervös jag är!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-04 22:23:55


Tummen upp för alla underbara klasskamrater som har gjort i ordning vagnen tills imorgon. Jag kunde inte vara med för att jag fick reda på att pappa antagligen blivit hjärtsjuk så jag har fått vara till hjälp hemma idag så det känns inte så bra. Och just idag. Man märker på han att han är nere och ledsen. Han orkar inte riktigt anstränga sig han orkade knappt blåsa ett par ballonger min stackars far :( Hur ska man orka fira när man vet att ens egna pappa mår dåligt ? Och värdet suger ju bajs det ösregnar ner hela tiden men vi får hoppas det klarnar upp tills om några timmar då man sitter på champagne frukost med klassen. Åh jävla pirr i magen jag kan verkligen inte sova !!! Kan inte sluta tänka på pappa heller som inte orkade hjälpa till i lokalen efter en stund men vi fick iallafall i ordning på den så nu är den tjusig. Nej nu ska jag väl börja förbereda mig för morgon dagen. FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!! OP3B imorgon gäller det!!!! :-) :-) :-)
 




Bilder snodda från KimIam.blogg.se :)
Postat av: Kim

Men shit va tråkigt när de blir så.. men allt kommer bli bra de vet jag :)

Imorgon så får du försöka tänka på annat så vi kan ha ett riktigt party. FYFAN VA VI ÄR BRA! :D

Hahaha tack för att du länka HAHAH REKLAM! ;)

2009-06-04 @ 22:47:09
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: