Hej & Hå

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-13 13:19:49


Förlåt för den så kassa uppdateringen men jag har haft fullt upp hela veckan eller det känns iallafall så. Kan ju börja med och säga att jag har fått en ny bärbar dator! Jag fick den i studentpresent så tack mina kära föräldrar för den så fina presenten :) Den har skit stor skärm så det känns jätte ovanligt och den är grymt bra kan jag säga. Rymdraket dator som dom sa i alla butiker haha. Den gick dock över priset som pappa hade satt med en ca 3000 :- men jag fick som jag ville :) Men nog om datorn som jag ska ta kort på sen haha för att jag är en sån nörd. Vi var ju som sagt på bio i onsdags på The Hangover och den var jätte bra så se den man skrattar hela tiden. Fikade på strandgatan efter och Becka joinade oss även så det var mysigt men jag var så trött så jag var ganska stum. I torsdags var jag på det nya jobbet eller nya stället rättare sagt och där kommer jag trivas känner jag så det är jag också nöjd över så allt känns bra nu igen :)





Ja här var vi nästan med på bild också mest jag haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: