Jag just nu ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-02 23:26:46


Precis hemkommen från en ölbrännbolls kväll med klassen. Anledningen till varför jag är hemma så tidigt är för att bussarna går så sjukt dåligt och jag orkar inte cykla och dylikt så jag fick skjuts hem av en klasskompis. Dom andra sitter väl fortfarande och krökar för fullt haha men jag är glad att jag är hemma för imorgon ska vi alltså några i klassen iväg till soptippen och leta väggar till vår studentvagn för annars får vi åka i en bur :( Åh dessa strul 3 dagar innan studenten det är ju inte klokt! Men vi ska försöka rädda den så wish us good luck people. Har druckit , grillat och spelat kubb och brännboll ikväll men mer om det imorgon när alla bilder lagst in för nu ska jag äta kvälls mat till mina öl jag fick kvar :)



Jag ligger här i mina rosa nattijamas :)
Postat av: Kim

När och vart ska vi träffas?.. jag ringer dig om en stund! :P

2009-06-03 @ 11:30:36
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen det löste sig! Jag kunde ju följt med om jag hade vetat! hehe

2009-06-03 @ 21:34:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: