kitchen

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-16 00:00:11


Sitter här och smaskar på mina goda facorit chips från OLW och det är förstås stjärnor haha. Kikar runt på nätet efter utbildningar som kan vara intressanta att gå för jag börjar få smått panik för jag tänkte ju mig ett halvår att slappa lite , läsa upp betyg och läsa till betyg som är bra att ha och sen jobba lite vid sidan om men nej jag vill flytta , jobba eller gå en bra utbildning och bli vuxen på riktigt. Alla planerar och jag börjar komma in i det nu haha men bättre sent än aldrig. Skulle jag flytta hemifrån hade jag nog velat ha ett rosa kök! Haha hur grymt hade inte det varit då men man tröttnar nog lätt eller kanske inte jag :)



Denna rosa nyans var ju inte så farlig :P



Lite ljusare fast med annat golv och andra möbler kanske ? Haha nej då



Aaaah för ljust för min smak ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: