Lycka!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-06 22:41:33



Haha va fan sysslar jag med i mitten  ?

Har varit iväg och solat med Sanna förut hmm ja det är väl det enda jag har gjort haha vi köpte med oss en massa gott för kvällen också. Perfekt dagen efter studenten och så inväntar jag min älskling som ska komma och mysa men han är fof och leker med hans kompisar så jag passar på att äta upp allt innan haha vilken tjockis jag är. Imorgon vankas det ju bal och det ska bli spännande dock vet jag inte hur jag ska ha mitt hår än! Ska ner till staden med Sebbe imorgon väldigt tidigt för att sola och leta efter en locktång som gör stora lockar och lite annat smått som smink osv allt för att bli så fin som möjligt imorgon men dock har jag sån nare efter igår. Torraste läpparna någonsin. Har iallafall bestämt mig för att köpa en ny touch mobil för en del av pengarna jag fick för jag ska inte göra som alltid när jag har pengar att jag shoppar loss utan nu ska jag göra något vettigt och dom andra ska jag shoppa loss för haha som bara den. Förresten min faster sydde ju om min katastrofala balklänning till en fin prinsess klänning men jag har dock inte gett henne något som tack men vad är passande ? Jag vill inte bara skicka blommor utan det ska vara något väldigt fint men vad ? Hjälp!



Min faster har även gjort detta fina armband till mig som matchar min balklänning men hela altet får ni se imorgon :)
Postat av: Sannaa

Så lite så :) , det var ju din dag och du är verkligen värd det bästa :D

2009-06-06 @ 23:00:15
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Kim

hahaha du får skicka alla bilder :P

En fråga bara vart tog du vägen egentligen igår?? xD

2009-06-07 @ 01:05:51
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: