Minigolf

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-27 00:18:41


God Kväll :) Nu har jag precis kommi hem till mina sjuka pojkvän efter en rolig runda minigolf med tjejerna och en god lunch på en uteservering. Dock kom jag näst sist på minigolfen men jag var ju inte lika dålig som Johanna haha fan blondinerna vann denna kamp men dom måste ju som sagt vara bra på något haha :D Det var riktigt mysigt. Vi åt sen en god lunch på en uteservering och satt och tjata ett par timmar som vi tjejer gör. Åh det här får vi göra om snart igen tycker jag. Kom på att vi inte åt glass heller! Ajsing det får vi inte missa nästa gång. Ne nu ska jag väl mysa med Sebbe för jag ska upp tidigt och möta tjejerna för att ligga på stranden och lata hela dagen tills Johanna ska till work :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: