Nörd

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-15 22:07:09


Enda sen jag fick min nya dator har jag blivit världens data nörd haha men jag gillar det. Igår lärde jag mig hur man tankar hem filmer. Ja jag är rätt trög när det gäller sånt och därför jag är ett par hundra år efter alla andra men film har tex aldrig intresserat mig förr men nu är jag besatt. Jag och älsklingen kollade på tre filmer på natten igår allt från fjorton suger till adulthood som är så grymt bra. Och efter jobbet idag skulle jag installera The Sims 3 spelet men hepp jag kan inte så jag får vänta enda tills imorgon när Sebbe hjälper mig och sen kommer ni aldrig få se mig mer haha. Idag kollade jag på The house bunny som inte var så bra som jag trodde att den skulle vara. Man irritera sig bara på huvudrolls innehavarens läppar i hela filmen haha så nej den var inte lyckad men jag har en massa mer :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: