Op3b dessa tre underbara år

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-05 01:41:16





Jag och Irena i ettan haha fan va små vi är och jag är blond!





Denna tog vi på skolaavslutningen i ettan vi hade avslutnings fest hos mig och jag hade precis klippt mig och färgat håret brunt igen. Men ååh så små och söta vi var då haha. Den kvällen var en av dom härligaste dessa tre år. Jag var verkligen dyngrak och det var närmare 30 graders värme och jag deckade i en rondell i Gbg med en resväska haha!



Kim och jag i tvåan vi tog alltid massa kort och tjata om bloggar och hur framgångsrika vi skulle bli.



Det var inte många som uppskattade idrottslektionen men jag gjorde haha!



Åh vill tillbaka tvåan var verkligen den bästa tiden !



Laki och jag i tvåan



Jag och Kim











Som ni ser joinade Elin vår ölbrännboll i slutet av tvåan haha och hon älskade min klass :)




Trean började och jag hade fått körkort under sommarlovet så det blev ett par hundra donken resor under det här året och det syns ju nu på kroppen haha men fan va kul vi har haft med min bil alltså.







Bakade till klassen vid jul hemma hos Becka.













Kim fyllde äntligen 18 och det började med förfirande hemma hos mig sen gick det bara ut för på Max.









Älskar denna hårfärg jag hade då men man förstör ju alltid som vanligt ...



Kan inte ens räkna hur många fika studer vårt gäng har haft tillsammans.











Vi hade även en jul förfest hos mig haha fan många fester hos mig men roligast är alltid vid sommarn.

























Nisse vann utmaningen perfekt för oss som går ut i år :)



Sista resan med Op3b :(

























Sista utgången med gänget innan studenten :(









Och nu om ungefär två timmar ska jag stå i min vita klänning och vita mössa och dricka champagne med klassen en sista gång och jag sover fan inte! Inte ens någon idee att sova ju ... Jag kommer vara ett vrack imorgon.
Postat av: elin

sikka minnen asså ;D GRATTIS IDA !!! IDAG SMÄLLER DEEEEEEEEEEEEEE!!! WIIHOOO

2009-06-05 @ 09:34:42
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: Kim

ÅHH IDA ALLA MINNEN KOM TILLBAKA HAHA! DU ÄR BARA BÄST OCH DE KOMMER BLI FLER SÅNA BILDER I FRAMTIDEN!



LIVET HAR PRECIS BARA BÖRJAT! ;D

2009-06-06 @ 14:14:32
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Kim

STOOOOCKHOOOOLM! :D

2009-06-06 @ 17:12:52
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: