pink love

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-01 18:34:49


Hej alla godingar idag är det strålande väder så det är lika med strålande humör. Började dagen med att lämna in alla böcker och städa ur skåpet sedan hade vi klassmöte för sista gången där vi planera får förfest vecka haha. Kan ni fatta att det är fyra dagar kvar till studenten !?!? Efter mötet satt vi på E.house uteservering och glassade i flera timmar och det avslutades med en glass med gänget ute i solen. Nu är det meningen att jag ska vara på work men jag har glömt mina jobb nycklar någonstans så det var väl inte så bra men får ringa the boss imorgon och förklara. Var även och hämtade ut min student skylt som blev ganska söt ändå trots att den är orange haha men jag har pimpat till den med diamanter och fjärilar jag har klistrar på men det får ni se lite senare. Nu ska jag fortsätta klistra på alla hundra strass stenar på min balklänning :)




Mina nya härliga rosa skor som kom idag också ... jag älskar.
Postat av: Kim

Jaaa de blir nog inte svårt att hitta vart OP håller hus när vi springer ut.. de gäller bara att kolla efter en rosa skylt med fjärilar och diamanter hahahahahahaha! xD

2009-06-01 @ 18:50:41
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Kim

Svar: JAAAAAAAAA VISST ÄR DEN!!!! :D

2009-06-01 @ 18:51:31
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Du har ju ass mycket sådana skort :) but måste ju erkänna sexy shooess ;)

2009-06-02 @ 12:00:11
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: