pluttinutti

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-16 11:35:24


God morgon alla trevliga :) Jag vaknade dock vid nio någon gång och gick upp och åt frukost med mamma fast jag bara hade sovit några timmar så jag är ganska trött nu men det är ingen idee att lägga sig igen. Man känner verkligen av att man har ätit frukost för det är något jag inte brukar göra men jag kunde ju inte tacka nej till mannagryns gröt. Mumma :) Ska börja försöka äta frulle varje morgon för man blir mycket piggare. Just det ja jag har tappat en bit på min framtand för jag gnisslar tänder på natten så det är inte direkt snyggt. Får gå så över midsommar helgen :( Idag kommer iallafall lilla Emma hit. Det var snart över en månad sen , inte bra men idag kommer det söta lilla busfröet hit och gullar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: