Shopping

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-09 20:49:45


Så nu sitter man här hos älskling medans han är nere i affären och köper cola. Idag har det varit fullt upp hela dagen först var jag hos tandläkaren imorse. Hade då Sebbes mamma som tandläkare hihi men inga hål , jippi. Efter åkte jag och Sanna till siba för vi skulle leta efter en ny mobil till mig men det var slut överallt :( Men beställde hem den så den kommer nog nästa vecka någon gång och den är pinky of course. Fick även med mig en massa annat gott inför sommaren. Och nu för drygt en timma sedan vaknade jag och älsklingen haha vi tog en powernap från sex men det är också gott ibland. Imorgon ska jag nog förbi arbetsförmedlingen en stund och skriva in mig höhö kul or not sedan på kvällen blir det nog bio med yrhönsen Kim , Åsa och Becka haha. Btw Becka om du ser detta så ring eller sms du har mina pengar haha. Nej nu ska jag vara social mot ärtan som nyss kom tillbaka från affären. Tisdag = Tv kväll för hela slanten :)



Älskar den vita klänningen den är verkligen super söt men bilden gör den inte rättvis.
Postat av: Sannaa

Den är grymmt snygg får man lov att säga :)

2009-06-10 @ 14:43:07
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Carolina

varifrån kommer den söta klänningen? =)

2009-06-12 @ 01:01:08
Postat av: Idae

Caroline - Den kommer från Lindex :)

2009-06-13 @ 02:04:55
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: