Sunny sunday

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-26 18:53:55


Hello sunshines :-) Idag är jag glad för det är så soligt och fint väder och jag ska ut med mina underbara tjejer. Vi ska minigolfa och äta lunch ute i solan och ha det dunder mysigt. Senare ska jag till min underbara baby , ehm ursäka sjuka baby och mysa :) Igår var jag också med mina tjejer fast bara Sanna och Johanna vi köpte fika och satt i solen i timmar och stekte sen kollade vi på skräckfilm. Dead Mary och mitt i en äcklig scen så blir det strömavbrott i hela Edet haha fy fan va läskigt det var. Och tjejer som vi är så springer vi ut och sätter oss på altanen istället men då ser vi att det kryper typ en tio spindlar runt omkring oss så vi skriker och springer in i det mörka huset igen. Väl inne står vi på stolar och väntar på att Sebbe ska komma och rädda oss haha men det var riktigt kul men det är det alltid med the girls :) Men nu ska jag ut och golfa , wish me good luck.



Fick den blåa söta toppen av Sebbes mamma hihi hon är för söt :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: