underbara dag (:

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-06-23 15:50:34


Åh vilken härlig sommardag. Man ska verkligen ta vara på alla fina dagar och gör så mycket som möjligt för innan man ens hinner blinka så är det grått och hösten är här igen. Själv har jag suttit redo med kläder och smink på för ett par timmar sen men älsklingen kommer inte och hämtar mig än. Idag ska vi ha en mysdag ska ut och promenera nu när är så varmt och laga mat. Men känner ni som jag att man inte kan äta varm mat i värmen. Jag har iallafall svårt för det men det är bara bra just nu haha. Åh på söndag börjar jag jobba i sju veckor framöver. Gud så trist speciellt nu när värmen har kommit men jag ska inte bli invalid för det utan jag ska bada och sola som om jag hade ledigt varje dag hihi :-)



Idag har jag min blommig klänning från chicy.se på mig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: