Beckas b-day

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-24 15:25:01


Kort dag i skolan vi hade naturkunskaps prov som gick skit rent ut sagt men hoppas alla mina uppgifter jag har gjort räddar mig men det tror jag allt har ju varit ganska duktig på dessa lektioner. Var även och fikade för att Becka fyller år , wohoo ett stort GRATTIS till henne som har blivit en big big girl idag :) Detta ska även firas på påsklovet då blir det röj kan jag lova haha och Becka ska supas ner under barbordet. Imorgon är det löning men inget att hurra för tyvärr men på fredag kommer min andra lön då kan jag shoppa imorgon ska jag och älsklingen iallafall iväg till Göteborg jag ska fixa mitt hår. Äntligen må jag säga hatar detta blonda ruffs och kolla in utväxten HAHA ja så är det när man är fejk blond men inte länge till och jag kan inte längta mer men dock behöver jag sola för jag kommer se så blek ut men det fixar jag. Ååh tiden går så segt eller nej älsklingen är seg vad gör han egentligen ? Plattar håret och sminkar sig eller ?
Postat av: sandra

aaaw. jag ÄLSKAR DIN KLÄNNING! vart har du köpt den :$? Ha en bra dag, kram!

2009-03-25 @ 13:06:54
URL: http://sandrarogers.blogg.se/
Postat av: ida

Klänningen är från Nelly.com ha en bra dag du med :)

2009-03-26 @ 20:43:02
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: