Grönan

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-22 16:27:41


Söndagar är alltid tråkiga but why ? Bara för att man vet om att imorgon är det måndag igen och man inte kan göra så mycket en dag som denna eller vadå ? Jaja skit samma nu sitter jag här och väntar på att daddy ska komma med pizza är så hungrig! Älsklingen min åkte för några timmar sen men innan han åkte låg vi och pratade om i sommras när vi var i liseberg och han lämnade mig i kön till ''gungan''. Jag visade upp mitt åkband och vips så var jag innanför grindarna och skulle sätta mig i karusellen men jag ser ingen Sebbe bakom mig , nej han hade smitit från kön för att han var så rädd hahaha jag fick mig ett gott skratt. Men i år har han lovat att han ska åka alltihopa utan bli blöt i byxan :D Det har ju kommit en ny karusell på gröna lund som jag bara måste åka och självklart ska jag få med mig älsklingen också på denna men det är annan sak om jag lyckas eller inte :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: