H&M

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-27 21:54:36


Fredag idag men jag är dock hemma och ligger och kollar på lets dance i mjukis kläder haha det är underbart kan jag lova. Har haft huvudvärk hela dagen och den vägrar släppa , mina planer för dagen var inte stora som tur var utan jag hade planerat på att plugga. Yes ni hörde rätt plugga på en fredag! Tänkte att jag skulle få gjort alla mina uppgifter som skulle vart inne för ett tag sen så jag slipper det på lovet och pluggat till historia provet som vi har på måndag men det har jag ju självklart inte gjort utan det enda jag har gjort är lite projektarbete men det är skönt att lite av det är gjort men jag måste verkligen läsa några sidor i historian och göra iallafall en rehab/hab uppgift men jag orkar inte för jag är helt slut min energi är borta men jaja då piggar nätshopping upp det hela , wihoo inte bra för min hög med räkningar men man lever bara en gång haha vilken dålig ursäkt. Hittade en söt blå kjol från H&M men jag beställde en vit och lite annat men också ett par gladiator sandaler med nitar på från La Redoute. Jag är nöjd men inte min plånbok men det löser sig alltid :)



visst är den väldigt enkel men så himla söt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: