Jeansjacka ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-28 13:52:57


Lördags morgon eller njaa det var det för några timmar sen. Älsklingen åkte hem tidigt och spydde! Whats up with that ? Vi som skulle på bio idag :( buhuu men stackarn måste vila. Då kanske man ska ta tag i pluggandet idag då? Åh vilken deprimerande men ändå skön helg haha. Sitter inne på hemsidor och vill klicka hem precis allt jag ser men jag försöker hålla fingrarna i styr men självklart hittade jag dessa underbara klackar som är på bilden nedan men det jag egentligen är ute efter är en ljus jeans jacka men jag hittar ingen :(

Postat av: Kim

Men va fan.. gör ni två inget annat än att spy, känns som jag läser de var dag nu! xD

2009-03-28 @ 16:50:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: