kaos

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-26 20:23:34


Igår var jag hos frissan hela morgonen och skulle färga över mitt blonda ruffs haha och fan va fult det blev ! Åh riktigt missnöjd blev jag för det var rött och helt konstigt. Det är klart jag får vara beredd att det kan bli konstiga färgskiftningar eftersom håret var så ljust men det var bara blää. Tonade en jätte mörk färg över så jag iallafall fick brunt hår men nu skiftar det också i konstiga färger men bättre än det röda , ska tillbaka om några veckor och lägga i en brun toning igen eftersom efter några tvättar så kommer det blonda lysa igenom och det kommer se fläckigt ut men förhoppningsvis är mitt hår choklad brunt och jämt till studenten haha. Jag är iallafall inte blond längre jippi :) Var med älsklingen i Göteborg efter och han var snäll och betalade mitt hår , tack fina du. Idag är det '' vip '' kväll på gina tricot och självklart blev vi några tjejer i klassen sugna på att kolla in rean så vi bestämde oss för att fika på e house innan och självklart tog jag med mig min blonda vän Elin också haha men suck vilken besvikelse jag kom hem med en jätte söt sommar klänning men dock två storlekar för stor men som tur är så kan jag sy men besviken som sagt. Nu ska jag plugga samhäll :(



Sneak peak på den söta klänningen ..
Postat av: eLin

Löööv it! haha jag är fett besviken på att min horbock klänning inte fanns men de tar vi imorgon :D

2009-03-26 @ 20:39:24
URL: http://elinmarie.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHHA vadå horbock :P

Min mobil är helt cpig därför ja inte hörde dig när du ringde :S jag ringer när jag kommit hem från skolan imorgon runt ett så drar vi och köper din klänning :)

2009-03-26 @ 23:13:18
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahahahaha sneaky bastard du ska inte shoppa någonting idag för DU ÄR SJUK! :D

2009-03-27 @ 11:50:08
Postat av: ida

hahaha ne det ska jag inte hon är på siba alone :) jag skrev det igår kväll hihi men tog ni mitt arbete :D ?

2009-03-27 @ 12:03:32
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha okej, japp vi körde jag och Becka körde redovisningen ändå! :P Nästa vecka ska vi ha själva debatten och vi har redan bokat intervju med en vänsterpartist på onsdag om jag inte minns fel! :P

2009-03-27 @ 16:04:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: