love nelly

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-28 00:33:28




Jag är kär i denna fina GULA klänning. Har nog aldrig haft gult på mig förut men denna är så fin. Jag vill ha den nu på en gång och sol förstås men jag får inte klicka hem den :( Får se får se. Ville också önska människorna som ska göra höskoleprovet imorgon ett stort jävla lycka till haha var inte nervösa ni kommer klara det galant och ni vet vilka jag syftar på :) På hösten kanske det blir min tur ja eller kanske inte vi får se med den saken med men man kan alltid försöka.
Postat av: LoEm

Var med i min tävling om att bli veckansblogg! Allt du behöver göra är att kommentera i inlägget "Who will it be?" !

2009-03-28 @ 00:36:50
URL: http://loem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: