Nu drar jag ... eller snart iallafall

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-06 18:03:07




Hade inget roligt att ta kort på så det fick bli min fruktsallad jag gjorde idag efter skolan , gott gott men nu blir det ännu godare för nu ska jag strax åxa till Edet och laga tacos med Elin och Johanna men först ska jag bränna en skiva till bilen och byta kläder kan ju inte ha hängsle kjol nu på mig när det är så ruggigt ute. Vad händer mer ikväll ? Det återstår att se mina kära vänner och läsare ;)
Postat av: Kim

Redovisade du något idag? :P

2009-03-06 @ 20:56:02
Postat av: ida

Ne vi får redovisa nästa gång för jag hade min del bara så det var ju ingen idee haha. Men vi gick vidare i arbetet och valde partier som hade med våran det att göra och jag valde vänsterpartiet till oss men mer på måndag om det för nu är det helg Kiiiim ;D men mötet med Lena gick super och vi liggr riktigt bra till tyckte hon och dessutom fick jag en address till en hemsida där man kan starta upp egna så nu är vi på gång :D

2009-03-06 @ 23:14:44
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

WHAAAAT??? UNDERBARA NYHETER VAFAN! :D



NU ÄR DE HEEEEELG!!!!!!!

2009-03-06 @ 23:50:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: