sol , vind och vatten ... eller njaa inte riktigt va

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-17 22:16:49


Super fin dag har det varit och jag är trött som ett as! Haha fin mening va. Skola hela dagen dock var vi på föreläsning på näl några timmar. Det var väldigt segt och till och med läraren nickade till någon gång här och där men intressant bara dom hade tagit det tidigare på dagen kanske ? På lunchen följde Becka , Kim och Laki med till work och där gick det ganska snabbt som tur var för vi hade bråttom.
Efter skolan hämtade jag mamma från jobbet för ibland får man vara snäll. Sanna stod och väntade på min parkering och vi gick in till mig och jag fick städat min garderob för en gångsskull och nu har jag en sko hylla , yeeey. Ut i det fina vädret men dock hade det blivit lite kallare och mörkare men det stoppade inte oss. Vi mötte Elin och vandrade sedan ner till kiosken och köpte glass och pratade i timmar tills fötterna nästan blev till is.  Vandrade hem där alla mina program väntade på mig haha så nu ligger jag här i sängen och är så trött. Skulle pluggat idag också men har inte hunnit så det blir hela dagen imorgon. Nu ska jag ur datorn och somna till tvn och ett glas oboy :) Natti natti.



Skit ful min på den här bilden haha därför den är täckt men jag bara älskar mitt hår och längden på luggen ... suck varför förstör man alltid håret ? Jag är som sagt aldrig nöjd och nästa vecka blir jag efterlängtad brunett igen :)
Postat av: anna-karin

Det e så sant det där med håret... Ibland undrar man va fan man tänkte x) Oc hdet värsta är att man ofta gör om det IGEN xD (iaf jag ^^)

2009-03-17 @ 22:43:45
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahahahahaha bilden alltså! xD

2009-03-18 @ 10:19:58
Postat av: Pau

snygg blogg bruden ! :*

2009-03-19 @ 12:33:11
Postat av: Anonym

Men vad händer.. BLOGGAAAA!!! haha

2009-03-21 @ 19:53:39
Postat av: Kim

Men vad händer.. BLOGGAAAA!!! haha

2009-03-21 @ 19:54:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: