Söndagen är räddad

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-03-08 22:46:01


Wohoo det har ju börjat en massa bra program på söndagar som Gossip girl , wipeout , Sanningens ögonblick , En callgirls dagbok och Skins. Alla dessa program är superbra speciellt den sista som är en brittisk dramaserie som jag har följt när jag har kommit ihåg den haha för annars har älsklingen alltid sovit hos mig på söndagarna men inte idag han ville inte va med mig :( buhuu. Haha nej då men båda har VÄLDIGT mycket plugg och det går inte att koncentrera sig speciellt inte jag för jag vill bara att han ska mysa med mig haha. Åh borde kanske egentligen plugga men alla dessa program gör mig okoncentrerad. Btw var tvungen att handla lite sommar toppar men dom får ni se sen när dom kommit och imorgon måste jag hitta ett par gladiator sandaler men vet inte vilket som är snyggast bruna eller svarta ?



dom första svarta på bilden är så snygga men nu var det sandaler som gällde
Postat av: Kim

FÖLJER DU SKINS!??? Varför har du inte sagt något, jag har alltid trott att jag varit själv om det hahaha! :D

2009-03-09 @ 17:16:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: