Bitterfittor

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-15 17:53:56


Fredag och värme vad kan gå fel ? Jo att man möter på sin naturkunskaps lärare vid kyldisken på Maxi och måste förklara sig varför man inte kom på provet imorse haha men hon förstod och dom som inte gjort får göra på måndag så fasiken va skönt för idag har jag gjort klar två rehab/hab uppgifter också så har bara en kvar sen är jag fri från skolarbete förutom att läsa ut en bok och jo en engelska uppgift också kom jag på men det är inte mycket. Var och fixade studentskylten idag. FUL men men orkar inte göra en själv och jag ska pimpa upp den med glitter , rosa färg och fjärilar haha surprise. Måste bara berätta om en sak som hände i kön på MAXI också. Mamma stod och betalade så jag och storebrorsan stod och packade in alla varor då står det ett ungt par i brorsans ålder bakom mamma och kommenterar vad vi handlar. ALLTSÅ VA ?! Okej att vi hade tre chipspåsar och en nachochips påse efter varandra men hallå hon vräker ur sig : Vem äter så mycket chips ? Hallå vad är det för människor , men kolla vad dom handlar äter man så mycket ? VI ÄR DÄR FÖR ATT STORHANDLA DIN JÄVLA IDIOT! Hennes pojkvän riktigt skämdes för hennes betendee och när vi kollade på henne kröp hon riktigt upp i hennes pojkväns famn HAHA herregud det finns verkligen människor till allt. Och bara för det ska jag öppna alla chipspåsar idag och äta (kommer spy efter första) bara för att jag kan och inte du fläskis.


Gillar vi dessa skor  eller ser dom för klumpiga ut ?
Postat av: Kim

Ida, du måste komma till skolan.. vill bli klar med projektarbetet och sen kasta det i ansiktet men jag kan inte göra det själv!

2009-05-15 @ 21:37:04
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: sandra

nej, super snygga! Inte alls klumpiga om man kan gå i klackar :) ha en toppen helg!

2009-05-15 @ 22:34:52
URL: http://sandrarogers.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: