En bal på slottet ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-13 21:38:43


Igår var det ledighetens dag för mig och den spenderade jag hemma hos världens finaste pojkvän och hade det mysigt. Idag har jag vart med Elin och Sanna och solat det var skönt men det var nog lite för varmt ute för sånt haha. Har ju även jobbat också men på mitt så icke glamourösa jobb haha men pengar pengar det behövs massor av i sommar. Och nu sitter jag här och är inne på min andra timma och skriver mitt tal som är till svenska nationella imorgon och det är sista chansen. Jag har börjat bra men kommer inte vidare för jag måste stråla samman en till text och det funkar inte med det jag skrivit hitills men det ordnar sig hoppas jag. Och en annan rolig nyhet som Shilpa släppte idag var om balen. Tanken var att vi skulle åka limousine ett helt gäng ( ni vet drömmen om en bal på slottet ... ) men nej så blev det inte för ingen ville hyra ut en jäkla limousine för dom få timmarna men sug på den ni för vi kommer komma med den nyaste och roligaste ideen som INGEN har haft någonsin. Haha jag skrattar bara av tanken och jag tror folk kommer fatta ironin i det hela annars är folk bara tråkiga :)



Åh rosa limousine hade varit det ballaste men hepp ...
Postat av: Becka

MEN HALLÅ!

Jag har ju fixat limmo! era jävlar

2009-05-13 @ 22:02:11
Postat av: Sannaa

ja men det kan jag nog göra :) hur länge är hon hos er:) ?

2009-05-14 @ 08:56:40
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: shilpaa

faaantaasiiii ahaaa!!! jaa klart vi kommer få alla människor att skratta och få chocktillstånd ;) yaaah curry och finska pinnar gooes Craaazyyy

2009-05-14 @ 11:40:47
Postat av: Ida

Becka - jaaa jag vet tack men lite sent haha men det är bra att ha som reserv :D



Sanna - Hon är här från ett eller något och senare kan vi ju ha tjejkväll som vi sa ;D



Shilpa - HAHAHHA vi kommer äga sönder! Turisterna ;D skrattar bara så fort jag tänker på det

2009-05-14 @ 15:54:49
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: