för jag ska ta studenten!!!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-30 13:07:15


Åh imorse eller nu menar jag när jag vaknade slog det mig att nästa helg om precis en vecka kommer jag ligga så jävla bakis efter all firande på studenten om 6 dagar! Jag har inte känt något pirr eller så förrens nu.Och nu är jag helt uppe i varv och blir rastlös bara på tanken att man ska genomlida en vecka och göra absolut ingenting. Okej då det blir ju allt lite förfestande nu innan studenten med klassen och jag längtar. Igår var vi i Göteborg som sagt och då åkte det ju runt en massa studenter på flak och hur kul såg inte det ut och va? Ge mig 5/6 nu!

Postat av: Kim

6 dagar kvar! :D

2009-05-30 @ 17:28:14
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: