för jag ska ta studenten!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-06 21:07:43





Kom inte iväg till skolan för bilen är ju paj haha lyckat och nada busskort men tur det fick sova ut med världens finaste pojkvän eller nja sova ut fick vi inte vi gick upp och åt frukost men men. Igår fick jag iallafall hem min studentklänning men ni ser tyvärr inte hur den ser ut på korten men den har en massa volanger eller vad man ska kalla det den är iallafall jätte söt men den ska förkortas för ni som känner mig visste väl redan det haha och sys in lite vid bysten så den får bättre passform. Men funderar på att ha ett tajtare fodral på kvällen för tog denna eftersom det ska vara bekvämt och mer sött på dagen så ett tajtare och kortare på kvällen låter bättre va ? Ja det tycker iallafall jag och den jävla studentmössan är bara i vägen man kan inte göra något med sitt hår och man svettas i den haha. Åh kom på nu att jag måste få mitt hår ljusare på något vänster till studenten utan att slinga! Good luck. Nu är det Greys och jag missar det gaah hörs sen.
Postat av: Kim

Snyggt snyggt .. SKITSNYGGT!!! :D

2009-05-06 @ 21:37:30
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: elin

jag vet en lösning vi kan få ditt hår ljusare! :D Call me.

2009-05-06 @ 22:49:59
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: