förlåt alla göteborgare

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-29 21:15:13


Tjena snyggon! Nej förresten på sånt humör är jag inte på. Är trött och sliten som en ragdoll för jag , Sanna och Johanna har varit hela dagen i kära Göteborg det har varit kul men varmt men det gör inget. Fetat oss på donken och skrattat och skvallrat och kommit hem med det nödvändigaste of course haha. Men en sak som var ett stort minus idag var att jag lånade Sebbes bil som förövrigt är en fara för trafiken! Vi skulle in i ett parkeringshus där det var världens backe och hans bil stängs av ( pga av vad verkar inte en enda jävla bilmekaniker veta ) så bilen rullar nästan in i en killes splitter nya merca och han skriker på mig som bara den men vad fan ska jag göra om bilen dör helt plötsligt och det inte går att sätta på den och han sitter i röven på mig och jag försöker få igång den? RESPEKT TACK! Killen såg ju själv att jag hade problem att ens få igång den. Och inne i parkeringshuset dör bilen minst 7 gånger och jag överdriver inte. Men på vägen hem var det värsta den dog efter varje minut så varje backe vi satt fast i höll jag på att få ett nervsammanbrott och börja gråta för sån är jag. Och vi åkte precis när alla sluta jobbet så fattat att jag hade panik idag när bilen dog var och varann minut och speciellt när man svängde och då blir det rattlåst så tacka jaa vem man nu ska tacka för att vi inte hamna i en allvarlig bilolycka idag. Tack för en rolig och händeslerik dag tjejer haha det får vi göra om fast med min bil :)



Örhängen till balen
Ljusare brunt löshår
Söta hotpants
Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHA oh shit.. hade jag varit där så hade jag tillslut GÅTT hem! xD

2009-05-29 @ 23:09:49
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Hahah ja tänk, gubben skulle säkert slått oss eller dig hahahhaa

2009-05-29 @ 23:23:14
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: