Gå dit , kom tillbaka

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-02 22:22:48


Gårdagen började med att jag var hos min faster och testade balklänningen som dock ser så himlans tråkig ut så det måste jag lösa på ett sätt för det gick inte att sy tyget så som jag ville. Efter det mötte jag upp Kim och Åsa och vi begav oss till strandgatan där Shkurta och Laki dök upp också en buss försenad haha. Drack och tjöta som bara den sen begav vi oss mot tåget för vi skulle till Göteborg och nattklubba men ingen hade nästan 18-års gräns på en röd dag men till slut klockan elva på kvällen kikade vi vid avenyn och satte oss inne på keybar det gick väl och det var ganska kul till slutet när vi fick igång dansgolvet. Svennebananer sitter och sippar champagne men dom kan fasiken inte dansa ! Och musiken haha det var nog replay på skivan för det var samma skit hela tiden men vi hade kul ändå. Natten slutade på donken för älsklingen kom och hämta mig så det var perfekt men inte lika perfekt att vakna upp imorse och börja baka tårta för vi skulle fira lilla Emma som har fyllt ett och man skulle jobba fem men det fick gå ändå. Nu är det dags mysa tebbe innan det är dags för jobb igen.

Postat av: Kim

Schhtekardag med 08:orna hahahaha! xD

2009-05-03 @ 11:50:56
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: