God morgon

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-16 12:11:06


God morgon sunshines idag är det lördag och jag älskar denna dagen redan haha vädret är så fint och det är säkert varmt ute och jag har varit uppe sen elva. Duktiga lilla jag :) Snart kommer Sanna hit igen och vi ska iväg och hämta min bror som i sin tur ska hämta sin dotter Emma som ska spendera hela dagen hos oss. Åh sockersöta lille Emma man smälter så fort man ser henne så idag blir det en massa lek och bus. Men första anhalten blir nog systemet för jag har inte så mycket hemma som jag hade önskat. Innan jag avslutar måste jag bara inte tipsa er om en '' hårinpackning '' som jag inte skulle vilja kalla det men det är iallafall Schwarzkopf GLISS som har olja i sin hårinpackning. Den kändes lyxig för en sådant pris men när man tog i krämen såg man att den var helt oljig ( inte konstigt för namnet ) men jag trodde verkligen inte mitt hår skulle bli oljigt och jag har verkligen sköljt mitt hår hur länge som helst men jag ser bara ut som en slickad katt. Inte bra måste tvätta håret igen sen då. Jobbigt värre må jag säga eftersom jag inte har tid med sånt larv idag. Hörs sen :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: