Laptops

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-09 11:28:25


Som ni säkert såg på den smickrande bilden nedanför så lutar min skärm mot en kudde det är bara för att skärmen inte längre kan hålla sig uppe för min bärbara är ganska misshandlad haha och det är ingen idee att laga den för jag ska få en ny i student present eller födelsedagspresent som är en månad efter men det blir nog student för som sagt så är den ganska död. Men jag vet inte vilken storlek eller färg jag vill ha finns ju så himla många att välja på men viktigaste är att den har en webbcam på den haha ja det är faktist det viktigaste och bra minne förstås. Vill inte ha en liten minifis pc där jag måste kisa för att se vad jag skriver för jag ska ha en sån den dagen jag börjar på högskola då blir den smidig att ta med. Och pappa tycker jag ska satsa på en med minst 17'' tums skärm för man ska ju ändå flytta hemifrån och då vill man inte ha en stationär dator stående precis eller iallafall inte jag och han tycker då den stora blir bra. Ligga i sängen och kolla på The hills avsnitt med en big skärm låter bra för är trött på den fjantiga 15'' tums skärmen. Men oj då har jag ju kommit fram till vilken jag vill ha haha perfekt men nu till färgen. Svart , silvrig eller till och med rosa? :)
           
Postat av: eeeelin

ses i kväll :D

2009-05-09 @ 13:05:14
Postat av: Kim

Jag tror att den datorn till höger.. om du köper den på SIBA får du "cykel på köpet" hahahaha! xD

2009-05-09 @ 17:21:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: